کار فرهنگی خوب و تمیز

خلاصه مطلب

عناوین مطلب

کار فرهنگی خوب و تمیز

شرح مطلب

چرا کار فرهنگی باید خوب و تمیز اجرا شود؟

ارزش های فرهنگی و معنوی

وقتی صبحت از ارزش می کنیم منظورمان بیشتر مفاهیم و معنویاتی که برای ما خیلی مهم و با ارزش هستندو تا پای جون هم از آنها صیانت می کنیم. مثلاً ناموس،خاک و دین ما از ارزش هایی هستند که حتی برایش خون (شهید) می دهیم.

ازش فرهنگی رو خراب نکنیم!

ارزش های فرهنگی زمانی خراب می شود که با نمایش بد یا تبیین به اشتباه و یا به طریقی زشت آن را نشان دهیم. وقتی ما طرح گرافیکی درجه ۱ نمی زنیم در واقع داریم اون ارزش های فرهنگی و میاریم پایین!

چرا تصویر صورت معصومین رو نمایش نمیدهند؟!

تا حالا به این توجه کردین که چرا صورت امامان رو هاله نور و یا بطور کلی نمایش نمیدهند؟ و یا به این فکر کردی اگر نمایش دهند و تصویر کمی زیبا نشود چگونه ذهنیت ها تغییر می کند؟! بله! دلیل عدم نمایش آن این است که انقدر ارزش آن صورت بالاست که نمی توان آن را بتصویر کشید!

کار فرهنگی خوب

کار فرهنگی اصولی و درجه۱

وقتی می خواهیم ارزش ها را به تصویر بکشیم باید نهایت هنر خودمون رو به رخ بکشیم و بنظر من اگر کار فرهنگی انجام ندهیم خیلی بهتر است از کار فرهنگی بدون کارشناسی و اصولی!

نتیجه گیری:

کار فرهنگی زمانی اثر پذیر است که خوب و تمیز باشه! درجه ۱ و اصولی باشه. و از طرفی کار های فرهنگی غیر اصولی به مراتب ضربه بیشتری به فرهنگ جامعه می زنند.

پیشنهاد مطالعه: فلسفه مدرسه طرح

درباره مدرسه طرح

وبسایت مدرسه طرح؛ جهت کارآفرینی دانش آموزان و یا هنرمندان صاحب اثر راه اندازی شده که محتوای خود را به صورت رایگان و یا فروشی برای مدیران فرهنگی در مــــدارس و مراکز فرهنگی هنری طراحی شده که محصولات آن متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی در طول سال می باشد. این وب سایت در دو بخـش : دختران و پسران طراحی شده و دانش آموز یا مربی صاحب اثر می تواند آثار خود را در غــــرفه اختصاصی خودشان بارگذاری نموده و همچنین محصولاتش را بفروش برساند. تیم مدرسه طــرح تمـــام تلاش خـــود را در ارائه وبسایتی بهینه و معرفی آثار شما به مدارس مختلف می نماید. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه پردازشگران نگین زنده رود می باشد.

تیم مدرســه طرح
مدرسه طرح
مدرسه طرح

نظرات شما دریافت شد.
تشکر از لطف شما!