تراکت خلاقانه شورای دانش آموزی

توضیحات مختصر محصول
تراکت خلاقانه شورای دانش آموزی

در این تراکت خلاقانه شورای دانش آموزی که همانطور که مشاهده میکنید از تصویر دلار  استفاده شده و متن و عکس دانش آموز کاندید شورای دانش آموزی داخل آن اضافه میشه و این طرح به صورت لایه باز ارائه میشه که تمام لایه های قابل ویرایش می باشد.این تراکت رو باید بصورت پشت و رو چاپ کنید و به دانش آموزان جهت تبلیغ خودتون ارائه بدید.

روی تراکت خلاقانه شورای دانش آموزی
روی تراکت خلاقانه شورای دانش آموزی

این فایل رو باید در نرم افزار فتوشاپ ویرایش نمائید.و همانطور که ملاحظه میکنید این محصول در نرم افزار فتوشاپ بصورت لایه باز بوده و قابلیت ویرایش بسیار آسانی دارد.

برای سفارش ویرایش این محصول چه کنم؟

این محصول را اگر میخاهید ما برای شما ویرایش کنیم باید موارد درج شده در تصویر زیر را برای ما ارسال نمائید.

  1. تصویر ایستاده دانش آموز کاندید
  2. نام و نام خانوادگی دانش آموز کاندید در انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه
  3. متن کوتاه دلخواه برای درج داخل تراکت
  4. شعار کوتاه برای زیر متن ها
پشت تراکت خلاقانه شورای دانش آموزی
پشت تراکت خلاقانه شورای دانش آموزی

 

چرا باید برای تبلیغ شورای دانش آموزی خلاقیت بکار برد؟

برای تبلیغ شورای دانش‌آموزی، بکارگیری خلاقیت امری ضروری و حائز اهمیت است. خلاقیت نه‌تنها موجب جذب بیشتر توجه دانش‌آموزان می‌شود، بلکه می‌تواند سبب ایجاد فضایی جذاب و پویا برای حضور و مشارکت آنها در فعالیت‌ها گردد. با استفاده از ایده‌های نوین مانند طراحی پوسترهای رنگارنگ، استفاده از رسانه‌های اجتماعی، برگزاری مسابقات و کارگاه‌های آموزشی، و همچنین تعامل نزدیک با دانش‌آموزان، می‌توان شور و اشتیاق بیشتری را در آنها ایجاد کرد. تبلیغ خلاقانه شورای دانش آموزی این پوستر نیز کاملا مشهود است.

خلاقیت همچنین این امکان را فراهم می‌سازد که پیام‌ها و اهداف شورای دانش‌آموزی به شیوه‌ای متمایز و به یاد ماندنی به گوش دانش‌آموزان برسد. در دنیای امروز که بمباران اطلاعاتی یکی از چالش‌های اصلی به شمار می‌آید، استفاده از تکنیک‌ها و ایده‌های خلاقانه به شورای دانش‌آموزی کمک می‌کند تا در میان گزینه‌ها و اطلاعات متنوع دیگر متمایز شود. در نهایت، این رویکرد نه‌تنها به افزایش آگاهی و مشارکت دانش‌آموزان کمک می‌کند، بلکه به توسعه مهارت‌های اجتماعی و فکری آنها نیز منجر می‌شود و تجربه‌ای پویا و سازنده برای تمامی اعضا فراهم می‌آورد.

امتیازدهی شما:
نمایش بیشتر
دیدگاه های کاربران
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
0 0.0
بر اساس 0 خرید
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.    

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تراکت خلاقانه شورای دانش آموزی”
قیمت محصول

۴۵,۰۰۰ تومان